2015. június 23.

Fekete ribizlis túrós zabpelyhes szelet

 Ma egy egészséges ám de laktató süteményt készítettem ,az eső ellenére saját termésből szedtem a fekete ribizlit .

Diétázóknak cukorbetegeknek is kiváló .

Fekete ribizlis túrós zabpelyhes szelet


25 dkg túró félzsíros

15 dkg zabpehely

4 evőkanál  cukor(gyümölcs cukor)

3 ek. étolaj

1,5 dl tej

 1kis dobozos  tejföl

2 db egész tojás

1 zacskó sütőpor
1 zacskó vaníliás cukor

20 dkg fekete ribizli
 Tetejére
Fahéjjal kevert gyümölcs cukor


A zabpehelybe belekevertem a sütőport, a túrót összetörtem villával, hozzákevertem a vaníliás cukrot a  2 tojást, a tejfölt, étolajat, cukrot szóval minden többi hozzávalót.

Ezután beleöntöttem a túrós masszába a zabpelyhet is, és a tejet a végén öntöttem hozzá. Elég folyósnak néz ki, de a zabpehely megduzzad benne, így lesz jó.

 Sütőpapírt tettem egy kisebb tepsibe, és beleöntöttem a masszát. Ezután  a megmosott ribizlit beledobáltam a masszára Kb. 175-180 fokos sütőben sütöttem 35 percig.

Mikor kivettem megszórtam a tetejét enyhén cukrozott fahéjjal épp csak egy picit. Érdemes egy 10 percet várni, hogy hűljön, utána jobban lehet szeletelni.

Nagyon finom kóstoljátok meg 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése